Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2013 18:29 - Не се стърпях!!!
Автор: vanesa83g Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6880 Коментари: 17 Гласове:
32

Последна промяна: 18.01.2013 18:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Предложих статията си за ВМЗ - Сопот за публикуване в един сайт, в който всеки свободно може да изрази гражданската си позиция. И като станах сутринта, очичките ми блеснаха, като я видях да се мъдри най-отгоре в целия си редактиран блясък! Ако знаех какъв бодлив таралеж ще си вкарам в гащите, щях вчера да затворя компютъра и както казва любимата ми блогърка Краситта - да замина да стрижа муфлони в Уругвай!


Реших да прочета коментарите. След няколкото поздравления за искрената статия, зачетох редица злобни забележки...

Една госпожа Домовчийска не спря да ме пита "какво, аджеба, работил баща ми зад това бюро?" Сигурна съм, че си го представя, облегнат в коженото кресло, с кубинска пура в устата, слушащ поредния хит на Анелия и подрънкващ със златните си ланци...

Тц, бъркаш СА, г-жо Домовчийска.

Баща ми е механик. Главен. Не че има значение, ама в трудовата му характеристика пише така. И на това бюро, на което Вие си представяте, че са наредени пачки по стотачки, той разпределя задълженията на "онези, простите механици" (ебаси шефа, а?).
И после отива да си механийства с тях.

"Ама, какво работи зад бюротоо, питам аз????", не ме оставя на мира госпожата. Кво работи, кво работи...? Урежда наркотрафика от Колумбия, ей тва работи!

После ме яде, че съм започнала темата с 2-те ходения на море... Г-жа, Вие за ученически лагери чувала ли сте? Където струваха по 120 лв, с все 3-те ядения на ден (оф, сега и това ще й бръкне в очите, сигурна съм!), автобуса в двете посоки, леглото и ДЕЦкотеката 1 път седмично. Айде, Вие пък никога не сте и помирисвала екскурзия и лагер! Минимум, както казва Жоро Бекъма... Чак ми стана виновно, че съм изтягала телце на плажа в Несебър, който по ученическите ми години, забележете - беше БЕЗПЛАТЕН!  А картата за станцията на ВМЗ-то струваше 140 лв някъде...

Друг потребител на сайта пък ме напада, че не съм се интересувала откъде ми идвали тогава паричките за тия 2 морета и джунджурийките, които съм споменала в статията.

Виж сега, пич! Ти като си бил на 10-12 години, питал ли си "откъде ми дойдоха сега тия пари за "Лего-то?" Да не би да си извършвал пълен отчет на приходите на вашите всяка вечер? И ако толкова ви вадят очите тия джунджурийки, подарявам ви ги всичките! Халал да са ви! Щом мога да ви направя щастливи, така да е!

Трети ме обвинява, че много сълзи и сополи съм изляла в тая статия. Да се обоснова - сълзи си проливам всеки ден, за едно за второ, за петнайсто... Правя го най-вече и от събражения за сигурност, щото, ако ми се запуши слъзния канал, кво прайм тогава?! Сополите...ми, хремава съм, студено е, грип върлува, ебаси!

Следващ "не открива конкретно решение за проблема, а само излишна фрустрация". Охоо, драги, че аз ако можех да реша проблема сама, щях ли да си губя времето по разни блогове и сайтове? Вместо да се намърдам в нечие министерско кресло и да решавам ли, решавам проблемите на всички. ВМЗ, Кремиковци...решения за всички ще има от сърце! Без излишна фрустрация...

Друг праща баща ми да продава зеленчуци на сергията. Господине, баща ми толкова зеленчуци е продал в живота си, колкото Вие врабчета не сте виждал! И толкова часове е превивал гръб за насъщния, че сигурно трудовият му стаж е по-дълъг от възрастта му. Ако се наложи и градинки ще мете. Защото всеки лев го е изкарал с честен труд и достойнство ( и с трафика от Колумбия, нали помните...)!!!

И всички ми обясняват колко съм глупава, сантиментална и просеща капчица съчувствие...

Тц, пак СА бъркате!

Ако търсех съчувствие, щях да си открия гореща телефонна линия и да събирам пари, сълзи и сополи... И да се дера по телевизора, че нямам пари, досущ като една представителка на ромската раса, която ни обвини нас, българите, че имаме "климатиКИ"...

А докато ние в този сайт си пишехме хапливи коментари, работниците от ВМЗ продължаваха да припадат от глад... Ама сами са си виновни - какво са се вкопчили в тоя завод?! Не били ли чули за "затворения автомобилен завод в Белгия"?

Чули са. Сигурна съм. Обаче, ако взимаха поне половината от парите на белгийците и имаха техните възможности за работа, щяха да си приберат агитационните плакати и да се засрамят...

Градивни критики приемам по всяко време. Но нямаше как да се стърпя да не се "фрустрирам" от хора, които имат време да си чешат езиците по сайтове и да ме заливат с помията си, докато баща ми и бащите на още 300 мои познати от Сопот се чудят боб ли ще е тая вечер на масата, или фасул...

 На чужд гръб и 100 тояги са малко!


 




Гласувай:
32



1. mitkaloto - Адмирации за двата постинга!
18.01.2013 18:47
Адмирации за двата постинга!
цитирай
2. cecka1504 - И от мен :)!
18.01.2013 18:56
цитирай
3. dedenze - Млада си още мила Ванеса !
18.01.2013 18:59
Не отговаряй на простаци и хора които ни докараха до днешното дередже, народът е казал с извинение " Лайно не се пипа, винаги ще се изцапаш !"
цитирай
4. kasnaprolet9999 - Разни хора-разни идеали, не си го ...
18.01.2013 21:53
Разни хора-разни идеали, не си го слагай на сърце. Такива специалисти като работещите във ВМЗ се създават с години в процеса на работата, а накрая да ги захвърлят като ненужна вещ, това е престъпление. Държавата трябва да поеме вината си за провалената приватизация и да стабилизира дружеството. Стратегията за приватизация на ВМЗ, създадена от МС и одобрена от НС се оказа неработеща и не можа да привлече по-широк кръг и повече на брой инвеститори. Някой трябва да приеме отговорност за случилото се и това в никакъв случай не трябва да бъдат редовите работници като твоя баща. Поздрави го от мен и му кажи да не се отчайва.
цитирай
5. djani - Освен, че си честен човек...
19.01.2013 09:24
Имаш талант да пишеш завладяващо и убедително. Независимо, че темата ти в момента е много лична. Управляващите успяха да разделят нацията ни, както никога до сега. И то, основно на бедни и богати. От богатите не очаквай съчувствие и милост, освен съвети, как по добре да се окачиш на въжето. Алтернативата е да се борим за правата си и неподчинение на диктата им.
цитирай
6. christof - Това е завод, който произвежда о...
19.01.2013 11:05
Това е завод, който произвежда оръжия - т.е., средства за убиване на хора. Аз като върл противник на войната, ще кажа, че той трябва или да преструктурира производството си, което не виждам как ще стане без външен инвеститор с голяма метла, или просто да обяви фалит и да го закрият.
цитирай
7. angelabove - Въпрос
19.01.2013 11:59
Извинявай за въпроса, но не разбрах кой точно дължи пари на баща ти. Не ми стана ясно, честно! А колкото до парите и морето, естествено, че на 10 няма да си задаваш въпроса от къде идват. И аз не съм си го задавала. Виж обаче на 20 и след 20, вече си е притеснително, ако не се питаш. Да се питаш включително и със задна дата. А колкото до това, че хората трябва да си получат заработеното - спор няма. Подкрепям ги с две ръце и им стискам палци!
цитирай
8. turb04 - Ако "разбирачите" са от ...
19.01.2013 12:01
Ако "разбирачите" са от блог.бг-то, изобщо не им обръщай внимание, щото голям брой от пишещите са психично нестабилни и с диспропорционално его. :)
цитирай
9. vladobo - покрепям те напълно
19.01.2013 15:31
Опитвай да не се ядосваш на малоумници. Сбъскала си се с т.нар. хейтъри. Те не мислят над думите ти, а директно нападат теб. Те не четат какво си написала и сякаш едничката цел в мизерният им живот е, да демонстрират, че те са по-тарикати от теб. Че тях никой не може да ги излъже, защото всичко им е ясно. А как по-добре да го покажат, като започнат да хулят и да скимтят за какви ли не други неща, само не и смислени думи по темата. Така са устроени тези хора. За тях няма спокойствие. Те са като бесни псета. Важното е да се хапе и да се лае, без значение е има ли смисъл и нужа.
Не се ядосвай, само се чуди докъде може да достигне човешката простотия :)
цитирай
10. stoineff - ВМЗ- то не
19.01.2013 16:52
се управлява кадърно затова фалира. Лошото е, че един наглец, който е отговорен за този фалит дава препоръки на хората да си продават имуществото и златато за да продължат да живеят, вместо да каже защо фалира завода.. и да поеме отговорността на този фалит...
цитирай
11. dorichela - Няма да им се даваш на някакви си з...
19.01.2013 17:36
Няма да им се даваш на някакви си злобари... То винаги чуждата паница е по-пълна, чергата по-голяма и тоягите не се усещат... Предполагам критикарите им се е налагало с далавери да си вадят парите, че да ходят по два пъти на море, пък ти, дъщеря на работник от ВМЗ, я се съобразявай малко, нъл' тъй....
И те като Борисов за жената с пръстените... Бе какво изобщо си позволявате, видиш ли.. щом имаш пръстени, всичко ти е наред!
И така... каква обединена нация сме, а...
Поздрави!
цитирай
12. kapricia - :о)))
19.01.2013 18:35
Поздравления за този пост - другия не съм го прочела. Аз лично много внимавам като споменавам тоталитарното си минало пред широка аудитория, щото мама беше партиен секретар на село. Така че и аз като теб явно съм била от политическия елит - нищо, че и двете не сме го знаели. И изобщо гледам да не си спомням, че преди 1989-та ходех по два пъти в готината на планина и по веднъж на море. Иначе все се оказва, че наоколо има някой такъв като госпожа Домовчийска - репресиран, депресиран и прочие. :о)))
Мисълта и съвета ми е - не им се връзвай! Дето вика моето мило, глупав народ и ситни камъни никога няма да се свършат. :о)))
цитирай
13. kasnaprolet9999 - Направих блогвълна за ВМЗ и ще добавям там всичко по темата
19.01.2013 19:21
http://blog.bg/theme.php?theme=74369&success=1

Не бива да се забравя, че оръжията освен за нападение, служат и за отбрана и всяка държава, която държи да бъде независима трябва да развива военна промишленост. Търговци и производители на оръжие трябва да обединят своята дейност за да не се стига до фалит на дружествата производителия защото сега по-голямата част от печалбата отива в търговците. Това се случва и е видимо и в другите отрасли.
цитирай
14. kasnaprolet9999 - Още по темата
19.01.2013 20:35
http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=722984
цитирай
15. alexs - На чужд гръб и 100 тояги са малко! ...
23.01.2013 17:20
На чужд гръб и 100 тояги са малко! Поздрави за постинга!
цитирай
16. zafirov - Не съм чел статията за ВМЗ и нито ми е ...
23.01.2013 22:57
Не съм чел статията за ВМЗ и нито ми е работа, нито ми е в компетенциите да давам мнение по темата; обаче отговора на другарата е 6! :)
ПП Т'ва колумбийското, ше почерпиш ли малко за подкрепата виртуална?
ПП2 Шегата на страна, за съжаление се кара на автопилот и ни направиха всеки да се спасява поединично. А това е много грозно. Пък завиждащата другарка не и се впрягай, тя толкова си може - да злобее и завижда без да мисли. Вероятно ползва главицата си за закачалка за ролки, от ония - комунистическите, дето се варяха...
цитирай
17. osi4kata - mnogo si gotina :)
24.04.2013 03:34
освен, че си млада и хубава - пишеш като ЗМЕЙ! Браво на теб! Ще те чета редовно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vanesa83g
Категория: Лични дневници
Прочетен: 263543
Постинги: 58
Коментари: 152
Гласове: 325
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930