Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2013 17:28 - Родната полиция ГИ пази...
Автор: vanesa83g Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5013 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 02.05.2013 23:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
От няколко дни съм в моя прекрасен роден град, за да посрещна празниците със семейството си.  Голяма част от времето си прекарвам в двора на къщата на баба и дядо, която преди кипеше от хора, енергия и звънлив детски смях. Днес е пуста, с изпопадала на места мазилка и тъжна...

И докато леех ситен маргарит по отминалите дни, се сетих нещо съвсем не толкова сантиментално. Преди около година и половина, къщата на баба и дядо беше обрана (не беше единствената, имаше някакъв бум). Тъй като и двамата са покойници, къщата беше необитаема и нямаше кой знае какво да се краде от нея, но все пак наглеците са се сдобили с няколко ценни трофея - инструментите на татко от гаража (а той така обичаше все да си човърка нещо по колата, с повод или без), 2-3 родопски одеяла (как топлеха, егати!), бебешките ни дрешки, якета на родителите ми, няколко стари електроуреда и забележете - ХОЛНАТА МАСИЧКА от втория етаж (да има на какво да си пият ракията сигурно)!
Както виждате нищо кой знае колко ценно, но самият факт, че някой е влизал в дома ти и го е осквернил, ровил се е в нещата и спомените ти, е гнусен!

След като на другия ден родителите ми установили кражбата, тръгнали по съответния ред - полиция, показания, търсене на свидетели, опис на откраднатото. Връчили им един протокол и им казали да чакат. Да чакат кое? - попитала майка ми. - "Да ги хванем", отговорил служител на реда. - "А хващате ли ги?", попитал на свой ред баща ми. - "Няма да ви лъжа", отговорил пак полицаят, "но вероятността е малка."

И си чакаме вече година и половина... А аз се питам все по-често - как в такъв малък град, където всички се познаваме на малки имена, не могат да се открият тия престъпници?! И как те след всеки сигнал за обир, продължаваха да си гепят безнаказано? И да мъкнат 30-килограмови холни маси от къщите, без НИКОЙ да ги забележи?! Или може би дават процент на полицаите, за да ги пазят (което няма да ме учуди ни най-малко)?

Как пък за толкова време не потърсиха баща ми с някаква мижава версийка поне кой може да е влизал в собствеността му! Не искам да ставам нахална и да ги карам да сравняват влакна от юта като Хорейшио, но поне, ако е удобно да оставят  за миг сладоледената машина на центъра да си почине и да се поразмърдат. Да поразпитат. Да поогледат.image

И да спрат да ми бълват постери с надписи "НЕ на корупцията!", щото ми се повдига от лицемерието им! Снощи например пихме по биричка в едно заведение. Собственикът седеше на една от масите и обръщаше уиски след уиски. По едно време стана, метна се на джипа си (видимо пиян!!!) и даде газ. Докато форсираше гуми пред заведението, мина патрулка, а полицаите вътре не само, че не го спряха, но и дори му махнаха за "Здрасти". И аз очаквам от тия лакеи на "бизнесмените" в града ми, да открият кой ми е задигнал родопските одеяла?? Леле, колко съм наивна!

Сещам се за случай, когато пътувайки в посока София, по пътя между две населени места, видяхме преобърнат автомобил на шосето. Пътниците бяха добре, с леки охлузвания, чакаха застрахователната компания да пристигне. След като ни благодариха и увериха, че наистина са добре, ние продължихме. След няма и километър, видяхме полицейска кола и обяснихме какво сме видели и помолихме да отидат при тях. Единият полицай с нагла усмивка ме попита:"Е, нали са живи, за какво сме им?" И после изстреля най-голямата тъпотия:" Това не е в нашия район, има си колеги, те да ходят!"

Спомняйки си сега за тази ситуация, се зачудих друго - в кой ли район сега се намират родопските ни одеяла и под чия юрисдикция? Щото тя къщата хубаво си е в Сопот, ама инструментите на татко, ако са разпродадени в 5 отделни села или градове? Кой е отговорен за тях? Сериозно се замислям да повикам експерти от Америка, да разплетат накрая този случай, пред който дори и Хорейшио би закълчил безпомощно ръце.

Аз лично имам 3 версии за случката:
1. Кражбата е дело на НАСА и проклетите им извънземни!
2. Някой е предозирал с книгите на Тери Пратчет и е материализирал покъщнината ни другаде.
3. Крадците работят за полицията и сега върху холната ни масичка лежат изпружени нечии прашни кубинки.
Като цяло това е кражба, от която дори покойният Джон Дилинджър би се респектирал!

И искам да му кажа на Веско Маринов, че родната полиция не НИ пази. Пази ГИ тях, престъпниците. А нас кой ще опази от родната полиция, не знам...
 





Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vanesa83g
Категория: Лични дневници
Прочетен: 263491
Постинги: 58
Коментари: 152
Гласове: 325
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930