Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2012 22:28 - A-a-a... What's Up, Doc?
Автор: vanesa83g Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10538 Коментари: 4 Гласове:
7

Последна промяна: 06.05.2012 22:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Луда съм по анимационните филмчета! И на 50 години да стана, няма да спра да се превивам от смях на неуспешните опити на Уили Койота да хване Бягащото пиле. Филмчетата, с които съм израснала, си останаха класика и радват милиони деца (и възрастни!) по цял свят.
В този ред на мисли, реших да споделя моят личен ТОП 10 на любимите ми рисувани поредици и герои. Всички са представители на "олд скуул" анимацията и това не е случайно! Не че не хвърлям по едно око и на съвременното изкуство, но експертното ми мнение на човек, който гледа доста анимация, е , че днешните филмчета са глупави, изпълнени с прекалено много фантастика, насилие и безинтересни (и неразбираеми) сюжети...

Помните ли тези? Сложете ръка на сърцето и споделете не хукнахте ли да ги търсите в нета сега, а?

10. Пчеличката Мая
Пърхането на крилцата й слагаше пауза на щурите ми игри и ме заковаваше пред телевизора за половин час. Това е едно от първите ми филмчета, в които вече осъзнавах историята, а не се хилех глуповато на движещите се картини. Анимацийката ме накара да заобичам пчеличките, докато една не ме ужили най-нагло по пръста. Продължих да гледам "Пчеличката Мая", но жужащите й братовчеди навън за мен вече бяха "персона нон грата"!image
  9. Инч Хай частен детектив
Историята за високия едва инч частен детектив и неговото огромно, бяло куче, с което разкриваха всякакви заплетени перстъпления, ме заковаваше пред малкия екран всяка неделя. Нямах търпение Кеворк Кеворкян (който тогава беше просто "скучния чичко с мустака") да спре да задава непонятните си за мен въпроси на своите гости и да даде път на филмчето. Бях научила песничката наизуст и живо се интересувах от идеята да се смаля до размер напръстник и да залавям лошите (или просто да крада шоколад от хладилника, без да ме забележат)!image 8. 101 далматинци
Имах дори книгата и карах мама да ми я чете всяка вечер, докато заспивах. Историята за петнистите чаровници толкова ме беше завладяла, че плаках сигурно половин година в очакване да ми купят далматинче, което да кръстя Изтърсачето.
Не ми купиха. Точно като в онзи любим български филм - "тате каза, че ще ми купи куче, ама друг път..."
Деспотичната Крюела де Вил (в книгата Злобара де Мон) по-късно даде прякор на моя шефка, която и на външен вид я имитираше чак!image 7. Ну погоди!
Няма човек сигурно, който да не си е падал по гамена с чарлстон панталони и неговата "вечна жертва" с дълги уши. Гонитбата между вълк и заек едва ли може да бъде по-смешно представена. Някога го излъчваха в предаването "Всяка неделя" (с мустакатия скучен чичко) и аз не давах да се гъкне или шавне, докато траеха епизодите.
Днес си го пускам от време на време на компютъра и се смея отново с глас на култовите реплики "Ну заяц, ну погоди!" и "Ой, волк!"image 6. Пинко Розовата пантера
Спомням си, че дълго не можех да се примиря  сфакта, че пантерите всъщност не са розови. Но това пък не ми пречеше да се заковавам пред телевизора, щом пуснеха поредното приключение на сладкия Пинко и дразнещия му съсед.
Към днешна дата по един от детските канали на кабелната излъчват нови епизоди на анимационния сериал, също толкова смешни, колкото и старите.
А мелодийката е незабравима! Та дам, та дам, та дам...image

5. Малката русалка
Обожавах историята за малката русалка. Чела съм приказката стотици пъти. А излъчването на приключенията на червенокосата сирена Ариел беше истински празник за сетивата ми. Когато тръгнах на училище, изключително много държах еикетите върху тетрадките ми и ученическите ми пособия да са с лика на Ариел или верния й приятел Флипър. 
Често си представях, че съм русалка, докато шляпах в детския плувен басейн на някой комплекс.image 

4. Семейство Флинстоун
Доколкото си спомням, в началото излъчваха сагата за праисторическото семейство в доста късен за годините ми час. Това обаче не ме спираше по никакъв начин да тропна с краче пред родителите си и да си извоювам правото да попия жадно с очи поредния епизод. Удивлявах се на изобретенията им - прахосмукачка-мамут, птица-игла за грамофонна плоча, динозавър-косачка за трева... 
Подозирам, че от това филмче тръгна и интересът ми към боулинга. А в него много ме бива. Почти колкото Ал Бънди. Стра-а-айк!image

3. Весели мелодии
Ще поставя всички герои на тази поредица в една позиция, защото се разкъсвам и не мога да реша кой ми е най-смешен и любим - дали нахалният заек Бъгс Бъни, дали чалнатият паток Дъфи, дали Марвин Марсианеца и неговото тъпо куче, дали истеричният тасманийски дявол Тас или пък уникално упоритият котак Силвестър и правещото го за смях канарче Туити. Мога да ги гледам  с часове.
А и се научих завидно добре да поздравявам колегите си сутрин с "A-a-a, what"s up, doc?"image

2. Доналд Дък и чичо Скрудж
С нетърпение чаках да дойде петък, да започне "Часът на Уорнър" и да потъна в приключенията на тези герои на Дисни - толкова ги харесвах, че чак бях събрала огромна колекция от комикси с тях. Някога се продаваха по РЕП-овете в събота и аз не допусках баща ми да се прибере от пазар без поредния брой с историите на скръндзливия паток и глупавия му племенник.image

 1. Том и Джери
Дъ бест евър анимейшъ-ъ-ън! Личният ми фаворит в света на рисуваните герои! Вечната гонитба между котка и мишка, представена с изключително свеж хумор. Който не се засмее, когато Том се превръща в маса, след като е фраснат в муцуната с ютия, или е бавноразвиващ се или наистина, ама наистина мрази анимация!
Гледам филмчето при всяка възможност и се спуквам от смях абсолютно всеки път!
Ненадмината класика, няма аналог, честно!

Айде, дадох ви материал за размисъл! Опукайте пуканки, свалете няколко филмчета и поканете приятели на неделен маратон ;)

* Материалът е публикуван първо в blogspot.com (Наръчник на авантюриста) Снимки: Интернет



Тагове:   анимация,   топ,   любими,   детство,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. submarine - Том и Джери убедително водят и в моята класация.
06.05.2012 22:59
Те са любимци както на мен, така и на детето ми, и на баща ми.
цитирай
2. goran - :) :) :) - Анимацията си е класика :)
07.05.2012 12:07
Феновете на анимацията сме безчет на всеки метър до края на света :)

Харесвам всички филмчета за, който си писала :)
Но най-любимо ми анимация е "Албер, петият мускетар" - беше невероятно автентично и забавно, но понеже е европейска продукция не го рекламират и повтарят. За жалост не мога да го намеря и по торентите:(

Ако случайно ти попадне моля те прати ми линка :)

А сега ти пожелавам "До-о-о-овиждане!" и весела, цветна седмица :)
цитирай
3. vanesa83g - Благодаря ти! Да ти се връща ;) За ...
07.05.2012 13:00
Благодаря ти! Да ти се връща ;)
За съжаление не си спомням за това филмче, не знам дали съм го гледала. Но ще поровя, когато имам време и ще го открия специално за теб ;)
цитирай
4. goran - :) :) :) - това се казва обещание :)
07.05.2012 22:05
Благодаря :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vanesa83g
Категория: Лични дневници
Прочетен: 263515
Постинги: 58
Коментари: 152
Гласове: 325
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930